Tilbage til FAQ
Kampagner
Hvad skal jeg tjekke ved en influencer post?
Når influenceren har lagt sin post online, så - ideelt set - giver influenceren dig besked.
Alternativt, skal du selv lige følge op på de samarbejder, som du har kørende - eksempelvis, hvis du bruger kampagne-modulet, som er inkluderet i Øvet-medlemskabet på Loggershut.
Følgende 6 ting skal du som minimum tjekke:
- Stemmer influenceren´s post overens i forhold til dit kampagne brief til influenceren?
- Står reklame tydeligt markeret, og først i influenceren´s post?
- Lever kvaliteten på billede, video, lyd osv. op til dine forventninger?
- Hvordan omtales dit produkt eller din service?
- Hvordan bliver dit brand omtalt?
- Du skal ikke nødvendigvis være krakilsk med, om influenceren husker at bruge nutids-r på udsagnsordene - men er der grammatiske fejl, der gør læsning af teksten besværlig - det vil sige ikke læsevenlig (brugervenlig)?