Tilbage til FAQ

Kampagner

Hvad skal jeg tjekke ved en influencer post?

Når influenceren har lagt sin post online, så - ideelt set - giver influenceren dig besked.

Alternativt, skal du selv lige følge op på de samarbejder, som du har kørende - eksempelvis, hvis du bruger kampagne-modulet, som er inkluderet i Øvet-medlemskabet på Loggershut.

Følgende 6 ting skal du som minimum tjekke:

  1. Stemmer influenceren´s post overens i forhold til dit kampagne brief til influenceren?
  2. Står reklame tydeligt markeret, og først i influenceren´s post?
  3. Lever kvaliteten på billede, video, lyd osv. op til dine forventninger?
  4. Hvordan omtales dit produkt eller din service?
  5. Hvordan bliver dit brand omtalt?
  6. Du skal ikke nødvendigvis være krakilsk med, om influenceren husker at bruge nutids-r på udsagnsordene - men er der grammatiske fejl, der gør læsning af teksten besværlig - det vil sige ikke læsevenlig (brugervenlig)?