Tilbage til FAQ

Kampagner

Det gode samarbejde

Når du samarbejder med influencere, så er der nogle helt grundlæggende ting, som kan gøre samarbejdet til et frugtbart samarbejde.

 

  • Dit influencer pitch - som er din kampagnebeskrivelse - er velbeskrevet, og virker interessant for læserne
  • Fysiske produkter er visuelle, så produkter gør arbejdet lettere for influencerne. Har du ikke et fysisk produkt, så prøv at tænke på en vinkel, der er fysisk. Eksempelvis:
    • Du tilbyder wellness - så inviter influenceren til en behandling på dit wellness-center
    • Det kan være svært at sende en menu for to med posten - så lad influenceren have en hyggelig aften på din restaurant - sammen med en kæreste, ven eller veninde
  • Når man aldrig har mødt en person før, kan der opstå udfordringer i forhold til kommunikationen - ikke mindst, når man taler på tværs af aldersgrænser. Derfor kan det være en fordel ikke at tale som de unge (bruge slang), hvis du er er godt igang med dit voksenliv. Det kan også være en fordel at vise lidt overskud i forhold til eventuelt, at skulle gentage sig selv, eller uddybe noget - som de ellers må forventes, at de fleste godt ved
  • De fleste personer kan godt lide at blive rost - det kan influencers også