Loggershut er et website til: Influencer Marketing. Influencer marketing betyder, at virksomhederne kan bruge influencerne som meningsdannere overfor influencernes følgere. Via Loggershut finder virksomheder og influencerne hurtigt hinanden. 

Influencerne er rigt repræsenteret på de sociale medier såsom: Instagram, YouTube, Snapchat, Twitter og Facebook, men også på blogs, hvor influencerne typisk går mere i dybden i forhold til et produkt, emne eller en service.

For virksomhederne er: Influencer marketing en af de vigtigste markedsføringskanaler, da virksomhederne opnår en høj grad af troværdighed, når et budskab skal formidles via influencerne, til deres følgere. Denne grad af troværdighed kan som udgangspunkt ikke opnås via traditionel reklame. 

Fordele ved Loggershut

Alt foregår online så, når budskaberne er formidlet til det købestærke publikum, har seerne og læserne lettere ved at blive motiveret til at lave et køb, hvorfor mange virksomheder i dag allokerer flere økonomiske ressourcer i denne form for markedsføring, i forhold til tidligere.

Udfordringen for de nye influencers er, at det kan være svært at tjene penge, inden fanskaren er blevet rigtig stor, og de store markedsføringsbureauer kontakter morgendagens social media stjerner. 

For virksomheden er udfordringen, hvis virksomheden ikke bruger Loggershut, at det kan være svært at finde influencere, der ikke er blevet for dyre, og skabe en professionel dialog. Bruger man ikke dette influencer website, vil man som virksomhed derfor alt andet lige opleve en del tidsspilde og frustrationer. Men Loggershut er løsningen som genvej og en kvalitetssikring, da de dårligste social media profiler er frasorteret.

Kvalitetssikring

Før en influencer kan komme online hos influencerportalen, bliver influencerens sociale profil og websites screenet. Det er med til at sikre at de tilbageværende influencers oplever en tillidsfuld kommunikation med virksomhederne.

I forhold til virksomhederne er den klare fordel, at man ikke skal tage kontakt til 10 influencere i håbet om, at blot én influencer vil være god til at markedsføre virksomhedens services og produkter. 

Derud over har virksomhederne mulighed for at give Loggershut et praj, hvis kommunikationen med en influencer ikke lige kører som det skal. Det koster ikke ekstra og er en del af den kvalitetssikring og service som Loggershut tilbyder virksomhedens abonnement. 

Content marketing

Content marketing er en effektiv måde at skabe - ikke bare - relevant online, men også fysisk trafik til dit website eller din butik. På grund af den høje grad af troværdighed hos influencerne, og i særdelseshed hos micro-influencerne, så kan du med content marketing via Loggershut´s influencers lave den bedste form for inbound marketing. Her kan du læse mere om: Content marketing

Datasikkerhed

Selskabet Loggershut kører med en høj grad af sikkerhed og overholder blandt andet den europæiske GDPR lov, hvilket du kan læse mere om her.

Abonnement

De til enhver tid gældende priser vil fremgå af enten forsiden eller prisoversigten på websitet Loggershut. 

Handelsbetingelser for virksomhedernes abonnement er uddybet her.

Kontakt

Loggershut er et dansk selskab, og kundesupport ydes på følgende sprog: Dansk, engelsk og tysk.

Ønsker du at kontakte denne influencerportal, så er det muligt pr. email: support-dk@loggershut.com