Tilbage til FAQ
Som hovedregel skal du have mindst 500-1000 følgere for at komme i betragt til at blive en influencer via Loggershut.
Se også: Hvor mange følgere skal man have for at tjene penge via Instagram.
Når en virksomhed er interesseret i at lave et samarbejde med dig, så er det vigtigt, at du svarer hurtigt, om du har interesse i at lave et samarbejde eller ej.
Du svar ved at bruge det link, som du finder i jobtilbuddet, som du har modtaget via email - eller du logger ind på din Loggershut-profil.
Her finder du under: Beskeder
jobtilbuddet, som du klikker på, og svarer.
Al skriftlig kommunikation du har med en virksomhed eller samarbejdspartner, vil du kunne finde i den samme "tråd".
På den måde kan du altid gå tilbage for at se, hvad der er aftalt.
Når du ansøger om at blive influencer - så bliver du bedt om at indsætte linket til din Instagram-profil.
Hvis der mangler et "https" i dit link, så er det årsagen: https://www.instagram.com/din-profil
Tak for din interesse i Loggershut.
Vi får rigtig mange henvendelser vedrørende: SSO, specialer og spørgeskemaer - da influencer marketing er super hot.
På grund af de mange henvendelser - og den tid vi allerede har brugt ved deltagelse i ovenstående - har vi desværre set os nødsaget til ikke at deltage i: SSO, specialer, spørgeskemaer eller lignende fremadrettet.
Du er til gengæld meget velkommen til at læse denne tilbundsgående artikel omkring influencer marketing. Og henvise til artiklen, hvis du gør brug af artiklen.
Vi ønsker dig alt det bedste for din opgaveskrivning.
Med venlig hilsen
Loggershut Support
Hvornår er man micro influencer, afhænger af, hvor mange følgere man har.
Der findes ikke en klar definition af, hvad en micro influencer er. Men i influencer marketing branchen er det en udbredt forståelse, at en micro influencer har nogle få tusinde følgere.
Nogle går endda ned til 1000 følgere, og kalder det stadigvæk for micro influencers.
I nogle sammenhænge ja, i andre sammenhænge ikke så meget.
De "mindste" influencers: Pico, nano og micro har mange af de samme kvaliteter. Her er der typisk tale om relativt nye influencers, og der vil altid være nogle af morgendagens stjerner (de større influencers) i denne gruppe. Hører du til i denne gruppe, så har virksomhederne forventninger til dig, men ikke nødvendigvis lige så høje forventninger - i forhold til - hvis du er en af de store: Macro og megainfluencers, der har mange tusinde - ja helt op til hundredetusinde følgere.
Vil du gerne ansøge om at blive en micro-influencer, så klik her:
Vil du gerne have en coach til at gøre dig endnu bedre som influencer, hvor du lærer at:
NB
Der er tale om et kursus, som du skal betale for.
Det er desværre kun muligt at vælge op til 3 kategorier, idet der ikke er tale om alt det du kan lide, men hvad din Instagram-profil afspejler.
Det gør også din profil mere skarp, så virksomhederne lettere kan finde og få interesse for dig som influencer.
Så du kan eksempelvis vælge: Skønhed, Mode og Teenageliv, hvis det er det, som din social media profil afspejler.
Men du kan også vælge "kun" at sætte flueben ved: Transportmidler, hvis du bruger din social media profil til eksempelvis at vise, at du er gang med at istandsætte en veteranbil.
Som influencer kan man godt være fristet af, idet man håber på mange samarbejder - at vælge mange kategorier. Men det er 10 gange bedre, at være god i 1-2 kategorier, end at være halv dårlig til mange kantegorier.
I det tilfælde, at din social media profil har ændret sig radikalt, eksempelvis: Hvis du er blevet mor, og nu viser en masse baby fotos, så er du velkommen til at kontakte Loggershut support.
Du logger ind via øverste højre hjørne, hvor der står: Login
Efter du har logget ind, klikker du på: Rediger
Klik dernæst på: Konto
Skriv din nye: Adgangskode + Bekræft din adgangskode,
før du klikker på: Gem
For at logge ind, går du op i øverste højre hjørne, hvor der står: Login
Har du glemt dit kodeord, så er det også herfra, at du kan klikke på: Har du glemt dit password?
Derfra følger du blot processen, som bliver beskrevet via den online guide.
Når du ansøger og opretter en Loggershut influencer profil, så vælger du din foretrukne platform, som du gerne vil bruge som influencer: Ansøg om at blive influencer.
Du kan efter en godkendelse som Loggershut influencer, indsætte flere platforme (Instagram, YouTube, Twitter, Facebook osv) ved at logge ind på din Loggershut profil.
Får du en fejlmeddelelse, så er det typisk fordi, at du ikke har indsat hele internetadressen på din social media profil. Det er ikke nok, blot at skrive:
Så du skal både huske:
Med andre ord, vil dette være forkert: http://instagram.com/dinprofil
Det korte svar er: Nej.
Virksomhederne betaler til gengæld for de produkter og services, som du skal fortælle om på din social media profil. Virksomhederne betaler også et beløb til Loggershut, for at bruge influencer marketing platformen.
Her kan du læse mere om det at være en influencer.
Først og fremmest: Tusind tak for din interesse i at blive en Loggershut influencer.
Har du ikke modtaget en email fra Loggershut inden tre dage, fra du har ansøgt om at blive influencer, så er du desværre ikke kommet igennem nåleøjet. Hver dag modtager Loggershut rigtig mange ansøgninger om at blive influencer, så det er ikke usædvanligt, at man ikke bliver godkendt som influencer. Faktisk er det mindre end 50% af ansøgerne, som bliver optaget hos Loggershut.
At du ikke blev godkendt som influencer, kan skyldes forskellige ting. Loggershut har desværre ikke mulighed for at give personlig feedback i denne sammenhæng. Men helt grundlæggende: Så er det kun de ansøgere, hvor Loggershut ser et potentiale, eller en reel mulighed for at influencerne kan få et influencer job, at influencerne bliver godkendt.
Det hjælper desværre ikke at ansøge flere gange inden for kort tid, blot i håbet om at blive godkendt som influencer.
Men er der gået et halvt år eller mere, og du nu synes, at din social media profil er blevet klart bedre - er du velkommen til igen at ansøge om at blive influencer: