Instagram profiler indretning

Instagram profiler til indretning er helt perfekte, hvis du gerne vil have markedsført dine smukke produkter i lækre indretningsmiljøer.

Der sælges stadigvæk boligmagasiner, men det er reelt på internettet at inspirationen til boligindretning sker - for som de unge siger: 'Hvis det ikke findes på nettet, så findes det ikke'. Og specielt er Instagram et paradis af lækre fotos fra social media profiler, som gerne vil markedsføre dine pyntepyder, plaider, vaser eller hvad du sælger i din webshop eller brugskunstforretning.

Vil du gerne have dine møbler markedsført via Instagram, så er det også influencerne, som du skal kontakte. Nederst på denne side kan du se, hvordan nogle møbler vises frem via smukke og stemningsfyldte fotos.

Vil du gerne se, hvad en influencer er, så kan du se denne korte video:

Interiør til den rette influencer

Interiør til hjemmet kan som nævnt være mange ting. Om du har et billigt produkt eller et dyrt designmøbel, er ikke afgørende. Det handler i højere grad om, at du finder den influencer eller de social media influencers, som passer til dit interiør. 

Du kan derfor eksempevis vælge at lave en segmentering via Loggershut: Find influencer - hvor du udvælger de profiler, som har med 'interiør og design' at gøre. Denne kategori finder du under kategorien: Livsstil.

interiør influencer til boligindretning

Selvom det kan være en tidskrævende proces, at gå de mange Instagram profiler igennem, så er denne mulighed væsentlig hurtigere end, hvis du blot skulle finde spændende profiler til boligindretning via Instagram på egen hånd. For vælger du at søge via hashtag eller lignende, så ved du reelt stadigvæk ikke, om de Instagram profiler du finder, vil være influencers eller ej. Det ved du derimod, hvis du vælger en influencer platform såsom Loggershut.

Bedste Instagram bolig

Den bedste Instagram bolig findes ikke! Det geniale ved at bruge forskellige Instagram profiler til din markedsføring er, at du får dine produkter inkorporeret i et helt naturligt og smukt boligmiljø. Og hver Instagram profil har sin egen måde at indrette på. Derved får du ikke bare vist én, men mange forskellige måder, at dine produkter vises frem til instagrammernes følgere.

Og det er netop i kommunikationen mellem Instagram profilen og følgerne, at dynamikken ligger. Som følger har man udvalgt en instagrammer, som man gerne vil følge. Typisk for at blive inspireret, og fordi man synes, at instagrammeren har en rigtig god smag. 

Da følgerne har købt sig ind på præmissen om, at instagrammeren har en god smag, så vil det være helt perfekt for dig, at få vist dit boligindretningsprodukt fremvist her.

Blogger indretning

Bloggere, der har deres eget website, kan også være et godt alternativ til instagrammere, som har styr på boligindretningen. Bloggere har den fordel, at de kan kombinere tekst og billeder, så eksempelvis detaljer bliver uddybet.

Mængden af bloggere er dog for nedadgående i forhold til mængden af profiler, som via Instagram viser deres bolig frem til deres følgere. Men det ene behøver ikke at udelukke det andet. Forstået på den måde, at du sagtens både kan bruge instagrammere og bloggere som en del af din markedsføring. Reelt så vil det give dig en mulighed for at teste, hvilken kanal, som virker bedst for dig.

Det er heller ikke helt uvæsentligt, at det er let for bloggerne, at indsætte et link til din webshop eller dit website, via deres artikel. Bruger du en såkaldt UTM-kode, så vil du kunne spore, hvor mange salg, som bloggeren har skabt for dig.

 

Instagram profiler til indretning

Instagram profiler indretning

Instagram bolig indretning

blogger indretning

Indretning børneværelse

Instagram bolig indretning