Tilbage til FAQ

Kampagner

Når influenceren har lagt sin post online, så - ideelt set - giver influenceren dig besked.

Alternativt, skal du selv lige følge op på de samarbejder, som du har kørende - eksempelvis, hvis du bruger kampagne-modulet, som er inkluderet i Øvet-medlemskabet i Loggershut.

Følgende 6 ting skal du som minimum tjekke:

  1. Stemmer post i oversstemmelse med dit kampagne brief til influenceren?
  2. Står reklame markeret tydeligt, og først i influenceren´s post?
  3. Lever kvaliteten på billede, video, lyd osv. op til dine forventninger?
  4. Hvordan omtales dit produkt eller din service?
  5. Hvordan bliver dit brand omtalt?
  6. Du skal ikke nødvendigvis være krakilsk med, om influenceren husker at bruge nutids-r på udsagnsordene - men er der gramatiske fejl, der gør læsning af teksten besværlig - det vil sige ikke læsevenlig (brugervenlig)?

 

FAQ Kategori: