Tilbage til FAQ

Job

Hvordan får jeg et influencer job?

Er du blevet godkendt til at blive en Loggershut influencer, så vil virksomhedernes forespørgsler på samarbejde lande direkte i din email-indbakke.

Sørg derfor for, at al den information, der kommer fra Loggershut ikke ligger i din spam-mappe. Skulle det være tilfældet, kan du i dit spamfilter markere en email fra Loggershut, og højreklikke på emailen, hvorefter du godkender Loggershut, som en sikker email. Derefter vil du ikke have problemer med at modtage emails og nye jobtilbud fra Loggershut.

Hvor tit du får et jobtilbud afhænger af virksomhederne, som bruger Loggershut. Virksomhederne kan have mange forskellige kriterier, når du søger influencers. Og nogle influencers oplever en slags ketchup-effekt. Forstået på den måde, at der går lang tid, før der kommer et jobtilbud, men så lige pludselig kommer der en lang række jobtilbud.

Når du får et jobtilbud, så skynd dig at svare - uanset om du er interesseret i jobbet eller ej. Du svarer virksomheden ved at klikke på det joblink, som du finder i job-emailen. Derved bliver du linket direkte til Loggershut, hvor du logger ind, og svarer virksomheden.

Jobtilbuddet

Virksomheden bekriver, hvad du skal gøre, for at komme i betragtning til jobbet. Måske er opgaven meget klar - måske lægger virksomheden op til at du skal være kreativ. Læs derfor jobbeskrivelsen nøje, så du er sikker på, at du har forstået alt, før du svarer.

I jobtilbuddet vil det også fremgå, hvad du bliver tilbudt for at markedsføre virksomhedens produkt eller service. Loggershut har ingen indflydelse på, hvad du får af virksomheden. Det er 100% en aftale imellem dig som influencer, og virksomheden. Derfor er det også imellem dig og virksomheden, at I aftaler alt det praktiske (via den email-tråd, som du ser, når du logger ind på Loggershut, for at svare virksomheden).

Højest sandsynligt, så vil virksomheden gerne vide, hvordan det er gået med dit indlæg på de sociale medier.

For nogle virksomheder er det nok, at at du blot giver virksomheden et link til din post eller video. For andre virksomheder er det et krav, at virksomheden kan få adgang til statistikker på din post eller video.

Har du en Instragram konto, som du har brugt i denne forbindelse, så er det vigtigt, at du inden kampagnestarten har ændret din Instagram-konto til at være en virksomhedsprofil. Har du ikke allerede gjort det, så skynd dig at gøre det allerede i dag. Hvordan du gør kan du se her: Instagram virksomhedskonto

eller se denne video: