Tilbage til FAQ

Ordbog

E-bog

En e-bog, eller e-bøger, er et stærkt markedsføringsredskab, når du skal skaffe flere kunder i din butik. 

Vi en e-bog kan du nemlig vejlede dine kunder i, hvilke fordele der er ved dit produkt. På den måde kan den potentielle kunde selv undersøge dit og dine konkurrenter´s produkter - uden at der står nogen og puster den potentielle kunde i nakken - hvilket kan være befriende - og dermed være med til at skabe mere og hurtigere salg.

En e-bog er blot en elektronisk bog, som kan læses via computer, tablet eller smartphone - i stedet for en bog i papirformat.

En bog i papirform har nemlig den ulempe, at bogen enten skal hentes eller bringes fysisk. Du kender det eksempelvis fra brochürer. 

En e-bog kan som udgangspunkt downloades - og derefter er det valgfrit, om e-bogen udskrives - eller blot læses online. Derved opnår den potentielle kunde fuld fleksibilitet.

Et eksempel på en e-bog om influencer marketing kan du downloade via dette link: Sådan finder du prisen på en influencer.